ledig

eller ja, jag har ingen praktikplats som sagt, så det är inte mycket att göra :p
Alltså, hörrni. Vad gör man? Jag har avrit uppe i typ två timmar och jag har hittills ätit frukost och suttit här. Ska plugga lite och packa och så ska jag ta en prommis i det fina men kalla vädret. Sen har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Matilda kommer hem vid 4 så då får man iaf lite sällskap :p Sen ska jag till Carro vad 7 tiden. Hm.

Jo okej då. Jag ska kolla upp lite salonger i huvudstaden, skulle villja ha praktik där på sportlovet. Måste hitta en salong först bara :p Boende är inga problem, och faktiskt inte pengarna heller skulle jag tro. Det är inte så dyrt om vet hur man hittar billiga resor ;)

Sen ska jag ringa till Trucco och till några salonger här också såklart, så det inte blir fler lediga fredagar ;p

Så lite seriöst arbete blir det gjort idag, men inte mycket ;)

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0