söndag

Igår blev det Tranan igen, med Billie och Milla. Jag var duktig och var driver om än lite motvilligt när det väl blev kväll :P Men det var ganska trevligt, mycket folk men inte så många roliga :p Idag blev det ganska lugnt, prommis med hunden och klippt papi och agnes och åkt till gävle är väl vad som hunnits med :) Nu sitter jag på brynäs med mikaela och har kollat på a lot like love och marre kom nyss från stockholm så vi sitter o pratar lite :) 

Imorgon går vi i skolan till 5 igen, efter en allt annat än ansträngande vecka, eller dag, förra veckan. Efter skolan blir det friskis, äntligen! Gymkort ska inhandlas, tror jag struntar i gympan i år. Det kanske går att köpa till sen isf ? :p
Annars bjuder veckan på lite barnvaktning på onsdag och 20årsfest i Bomhus på fredag =) trevligt trevligt ! Sen blir det hem i helgen och klippa lite, så jag kanske ska satsa på en ekonomisk vecka trots att stan inte fått sig en titt på länge ;p

Jag vet inte vad jag ska säga, för det finns inget som kan göra det bättre. Jag vet bara att det hela tiden varit så orättvist, att hennes liv har varit så. Det kunde lika gärna varit du eller jag. Finns här gumman, det vet du. Tänker på er <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0