torsdag - 19 days

19 dagar kvar till visningen!

Idag har jag haft praktik till klockan tre, hann med en lunch med Erika också :p Sen var jag hem och var barnvakt och firade sedan min kära kusin som fyllt 18 med en middag :)

Imorgon blir en fullspäckad dag, värmer upp med en springtur om vädret tillåter, tänkte sen gå och kolla lite i våra klädbutiker vad som eventuellt skulle kunna passa till visningen ;) Sen ska jag åka till söderhamn i nån timme och skriva lite kontrakt och prata lite med mina modeller, dom flesta är ju riktigt taggade alltså, roligt! Sen ska jag tillbaka till Gävle, träna, hem och packa och sen blir det myskväll med skalman och kanske erika. Mat och film låter det som, skönt mitt i stressen ;) På lördag är det söderhamn som gäller again, heldag med tjejerna som avslutas med krogen. Sen på söndag blir det lite hårfärgning, ev nån klippning och besök hos farmor också innan det bär av till gävle igen.

Okej, lite terapi är det att skriva av sig allt som ska göras, även om det inte är så intressant att läsa :p Köpte till och med en ny almanacka idag så jag kan reda upp allt, med tider i ;p Det känns bra. Ska även be om ursäkt för att det blir sånt jäkla tjat om visningen hela tiden, men det är pretty much det enda som finns i mitt huvud just nu. Det blir ju liksom aldrig riktigt klart, och så ska vi dessutom skriva om hela skiten på varenda svenskalektion eftersom det ska va inne 14 mars också. Jaja, 19 dagar!

see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0