Veckan

som skulle bli så fullspäckad verkar inte bli det, skönt :p I måndags var det kalas hos Skalman eftersom det inte var nån vanlig dag för det var skalmans födelsedag ;) Tisdag ställde jag och erika in oss på en resa till bollnäs till världens bästa simon, men han ville åka till gävle istället och det fick han väl :p Så det blev verkligen mycket gjort med musiken, skönt att det är klart nu! Vi hann med lite flumm också, och som alltid när vi börjar bli trötta så blir det lite tok, men kul var det :) Men vi behöver ju inte hitta ett statoil som har öppet dygnet runt, bara ett som har öppet dygnet runt, så det så! ;D Haha.

Ja, och idag blev det skolan, en aning trött, men fick rätt mycket gjort. Det blev ingen barnvaktning idag heller, men väl en hårfärgning om ett tag :p imorgon är det praktik, barnvakt, fira matilda som fyller 18 idag (men det hanns inte med idag :p) och sen lite reflektioner som behöver skrivas. På fredag ska jag åka till söderhamn och hälsa på mågra modeller, skriva kontrakt och prata lite, sen blir det gävle igen för en myskväll med skalman och kanske erika. På lördag åker jag tillbaka till söderhamn och har mysdag med tjejerna hemma, och sen utgång. =) Treevlans.

Alltså är det den här helgen kvar, och sen är det fest i ljusdal helgen efter, och sen är det visningsveckan!!
Ojoj. Men det löser sig nog, är lite panik med vissa saker som vi inte har tänkt på föränn nu men det ska nog lösa sig =)


I think you got me all wrong,
I don't regret this life I chose for me.
Jag orkar inte försöka om inte du också gör det. Är inte dom åren värda det? 

Ibland kan det kännas som att hela världen är upp och ned, och att det aldrig kommer vändas tillbaka igen. Det kan ena dagen kännas som att det händer alldeles för lite, och nästa dag vara som tagen ur ett the hills-avsnitt. Då kan det vara bra att veta att man har vänner som finns där och som inte försvinner. Det har du. Jag älskar dig <3




Kommentarer
Postat av: mikaela

jag älskar dig med <3

2009-01-28 @ 19:54:55
URL: http://millimic.blogg.se/mikaela/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0