Fredag

Steeeekväder i tre dagar nu, i like it :) Eller jag har solat  itre dagar, bra väder har det väl varit ett tag =) I tisdags var Micki här så då blev det bryggan hemma i vannsätter, mys :) Igår var jag hemma och var hundvakt så då finns det ju inte så mycket annat att ägna tiden åt, och idag har jag, milla o tessan varit i lynäs i stugan hela dan.

Annars har jag mest spenderat dagarna i telefon, företaget och allt börjar lösa sig. Meeen kan ju inte påstå att det tar kort tid med allt, ett samtal tar typ en halvtimme.  Och det är inte precis ett samtal man behöver ringa! Jag hatar 0771-nummer.. Men det är roligt också, nu när allt börjar lösa sig =)

Neeej, nu ska jag o milla leta oss ut på nå äventyr, kan ju dock inte påstå att det finns mycket att roa sig med :p

Hörs, hej =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0