fredag!

Vet ni, jag har funderat på en sak. Syns det nånstans när man uppdaterar bloggen? För jag har alltid mer läsare dom dagar jag har skrivit ett inlägg? Not so insatt :p

Har lite planer för nästa helg, och jag får en bra kansla över det hela. Torsdag, fredag, lördag, fullt schema låter det som? I like it.

Ikväll ska jag ta det lugnt och fixa en massa, ska sola efter praktiken, hem och springa en runda, tvätta håret och kanske till och med en inpackning vore fint (fast nu är jag nyklippt iofs, så det kanske inte behövs, tack Micki ;)), sen ska jag packa tills imorrn, och städa mitt rum. Det kanske är lite illa när dammtussarna börjar hopa sig i hörnen och det är kläder i soffa, sängen och på stolen? :p Jaja. Man kan inte ha tid med allt.

Återigen ett värdelöst inlägg i brist på något jag vill dela med mig av... :p
Men men. Back to the praktik, bara en dag kvar sen :)

hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0