Måndag

trött.se :p

Idag har varit en bra dag =) Känns som att helgen har varit hur lång som helst och det var ju inte helt fel. Men det gjorde att det känns som det var hundra år sen jag träffade alla, så det var roligt att se tjejerna idag =) Haha :p
Vi började dagen med idrott i ammi o skalmans ledning, ett roligt aerobics/dans/strykepass var det som gällde. Sen hade vi HLRprov vilket tack och lov gick vägen och jag fick mitt vg, tro det eller ej. 
Sen hade vi lunch och passade på att köpa balbiljetterna, så nu är det fixat! Lite fattigare igen, men nu är det klart iaf =) På eftermiddagen hade vi kultur o stilhistoria och det var faktiskt lite roligare än det brukar, lite mer intressant. Sen fixade vi efter många om och men allt till stylingen och lämnade in det, så vi fick sluta lite tidigare. Då blev det soooolning och en sväng på stan, skoberoendet is killing me, jag vill ha alla. Seriöst, jag har typ sex par skor som jag skulle kunna ha på studentdagen och typ lika många till balen. Man kanske kan byta varannan timme?;) Suck.

Sen var jag o matilda på boxning, vilket inte var igår. Dock var jag förberedd på att det skulle vara värre med tanke på passet i skolan, men det gick faktiskt bra. =) Vi hann precis hem till 90201 och nu blir det duschen snart, när matilda är klar :p

Å vad intressant, en mycket detaljerad beskriving av min dag :p
Meeeen.... jag orkar inte skriva några djupare tankar at the moment, depp eller inte så försöker jag låta bli att tänka idag. Det är nåt som är fel!?

Och jag har inte ens nån vettig låttext att dela med mig av eftersom min mp3 har gått och dött och jag har inte orkat ladda den. Och min kära telefon är still lost, och på den gamla... finns det inte prcis så mycket musik. Hm.

Jaja. Hej hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0