Onsdag

Sista provet för dessa tre år är avklarat! Tiden kommer nu att flyga iväg fram till studenten, läskigt men  lovely!
Nu ska jag sola sen åka hem och prova balskorna till klänningen, så den inte blir för lång eller för kort! Ska beställa löshår också, kan inte överleva längre ;) Sen ska jag åka tåg nånstans, vet fortfarande inte vart ;p Haha. Inte så pepp på utgång ikväll, men... det var ju trots allt 4 veckor sen jag var uppe i norrland :p

Och ännu en långhelg ligger framför oss, utan läxor! Hm, lyckan blev kort, portfolio, älskade portfolio, ska ju skrivas kom jag på. Jaja ;)

We'll fix this. I need you.



Det är ju det som gör mig så arg, att du inte förstår.
Och jag förstår inte vad du vill, för du verkar inte bry dig alls,
men jag trodde jag kände dig.
Du har gjort ditt val, och du har gjort det igen.
Samma val.
Det trodde jag inte, och det är det som gör mig så arg.


....



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0