Onsdag

Onsdag kl 21 betyder Greys anatomy =) Fast jag missade halva avsnittet för två veckor sen och hela förra veckan så jag fattar inte så mycket. Tur att jag har mitt kära bacon som förklarar mina dumma frågor ;)

I helgen drar vi till Stockholm! Det ska bli så jävla roligt och så otroligt skönt att komma bort, om än bara för en helg! Ska hälsa på Sofia, gå på stan och så tänkte vi försöka hitta på nåt  lite mer intressant också =) Löshår och studentklänning är väl det viktigaste, skor har jag som sagt redan så många på g här hemma så jag ska faktiskt försöka låta bli att titta så noga på det. Eller.. i make no promises förresten ;)

Idag har btw varit en riktig skitdag.







Och det är inte tomt längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0