torsdag

skjut mig. en dag full av motgångar, kan man bli annat än deprimerad. meeeen vafan. orkar inte tråka ut er med den här dagens händelser.

Längtar till helgen, ge mig en verklighetsflykt ;) så poetiskt ord, eller romantiskt nästan, med tanke på stundens svenskalektioner. Romantiken var verkligen en flummig epok. Jag vet två som inte passar in där. Varje lektion tittar vi på varandra, höjer på ögonbrynen och skrattar. Herregud. So not us. Romantik? Praktiskt ska det vara, just do it, sluta flumma! Det är vi det, i det mesta faktiskt? ;) Hahaha, låter bra! Fri tolkning.

Haha! Jag fick just vääärldens roligaste sms från en mycket oväntad person! Jag dööör, du är ju så trött!


haha


haha


Nej. Stan en sväng, sen är det bara en praktikdag och en förhoppningsvis sömnrik natt mellan mig och stockholm. Aaah, love it.

hejdå


Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha vadå romantik?! ;)

2009-05-07 @ 22:44:31
URL: http://millimic.blogg.se/mikaela/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0