Måndag

Hur gick det med skrivandet då.
Men annars så går det bra, med resten av mina uppryckningar ;) Det är ju positivt.

Idag har vairt en helt ok dag på jobbet. Fick jobba över lite så jag missade bussen med 10min, jobbigt. Men hann med lite samtal, till mami och världens bästa Burefjord, så det gick ju bra ändå =) Helgen spenderades i gävle och bollnäs, och det var lika trevligt som vanligt! Bio i torsdags, This is it med Milla, sen lite bus ute på så vi kom väl hem vid halv 4... ;) Fredagen bjöd på mera bus- efter en hel del velande blev det förfest på brynäs, utan alkohol för mig, och sedan istället för krogen så tog vi en biltur hem till bollnäs. Haha så kan man också göra ;) Och lördagen blev det utgång på tranan och snefylla som satan, men man ska ha det ibland också. Kul var det!

Nu blir det i alla fall en lugn jobbvecka, ska försöka bli frisk så jag kan träna ordentligt bara. Det största som kommer att ske är en rejäl förbättring av mitt hååååår, finally! Men det reder vi upp till helgen, då blir det mindre lugnt. Stora planer på stort G ;D

Nja, men nu då. Sega lite här, kanske kolla lite på fotbollsgalan. Ska verkligen försöka sova i tid vilket inte har gått så bra den senaste tiden. För mycket att fundera på. Detta kräver ett telefonsamtal, snarast. Fast det har jag sagt i tre veckor nu. Så vi får se.
Someday, somehow, I'm gonna make it alright but not right now.

How the hell we wind up like this? Why weren't we able to see the signs that we missed?!


Kommentarer
Postat av: Milla

Jag älskar älskar älskar älskar älskar dig!!! Du är så fruktansvärt BÄST <3

2009-11-09 @ 21:13:18
URL: http://milliis.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0