Söndag

Okej, nu ska jag orka skriva...

Kryssning till Tyskland förra helgen, obeskrivligt. Tänk er allt som kan gå fel. Det gjorde det. Men det var helt sjukt roligt, trots allt :)

Veckan har varit ritkigt bra på jobbet också så det känns ju bra såklart :) har blivit lite sena kvällar men vad gör väl det :)
I fredags åkte jag hem till kära bergvik igen då, blev hemma en stund och grejade, sen bar det av till bollnäs till milla. Hämtade upp sigge på vägen också. Hon skulle egentligen på tranan men var lite sjuk och hängig så hon fick följa med dit istället. Hon lade sig och sov så jag och Milla åkte ut på äventyr, mötte upp Malin, Simon och Johanna och en massa annat folk och det blev en sväng till kilafors bland annat :p Händer det inget så får man se till att det gör det! Sen åkte jag och signe hem vid 2 och åkte hem och sov till en lugn lördag. Jag var iväg och klippte lite på dagen och fick höra lite skvaller, det är ju trevligt :) och kvällen spenderades med att äntligen se Män som hatar kvinnor. Så nu kan jag se tvåan på bio! Sen var jag helt slut så det blev tidig kväller då.

Idag har också varit lugnt, imorse var jag ut på en långpromenad med endast min mp3 som sällskap, skönt :) Sen har jag varit till farmor, försökt komma nånvart i min otroligt sega bok, fattar ingenting av den, och klippt papi. Nu ska jag ut och gå med ferner och få höra lite mer skvaller! :) Sen blir det hem och städa rummet lite och packa inför en ny jobbvecka och partey i Ljusdal till helgen! Mikaela fyller 19 och det blir firande, förhopnningsvis lika bra som förra året! :D

Nej, nu ska jag gå och byta om. Stackars er som läste detta värdelösa inlägg, det skrevs endast på grund av att det var längesen och inte för att jag hade nåt vettigt att säga. Men hopp om förbättring...

Hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0