Fredag!

Det är redan fredag, vart tog veckan vägen :p

Igår körde vi en heartbreak och shit va kul det var fast det var torsdag och lite lugnare med folk :p hundra år sen jag var ut känns det som. Fast det kanske det inte var...? Kommer inte ens ihåg så då var det nog längesen :p Vi gick hem runt ett så var inte alltför trött imorse heller, kan ju va en fördel eftersom jag sitter på jobbet nu. Slutar iofs en timme tidigare, men ändå.

Efter jobbet blir det gym, middag och film med marita, laddar till fototräffen imorgon. Kommer nog ca 50 pers iaf, kan bli trångt i salongen då :p Av dom 50 ingår fotografer och några makeup tjejer också så det är inte 50 modeller, tack o lov... :p Men det ska bli roligt att det händer lite annat, lite styling är ju alltid kul :)


So if youre asking me i want you to know

When my time comes forget the wrong that ive done
help me leave behind some reasons to be missed
Dont recent me and when you're feeling empty
Keep me in your memory
Leave out all the rest

Im strong on the surface not all the way through
Ive never been perfect, but neither have you











Kommentarer
Postat av: mikaela

Hehe, har jag :P Det var ju lite roligt!

Ja jag vill se dig snart jag med, måste styra upp det där du. Annars så måste vi iallafall planera den 10 oktober, vi måste ju ha en riktig fest för mig det här året också :)

2009-09-10 @ 19:29:12
URL: http://millimic.blogg.se/mikaela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0