Onsdag

Klockan är 21.09 och jag är dödstrött. Har frusit hela dan och även kännt av huvudet och halsen lite. Jag tror inte att min kropp är bra på att bli frisk. Har försökt underlätta det lite nu med en kopp te med citron i, vilket var väldigt gott, längesen jag drack det med citron. Och det borde ju vara bra, c-vitamin och så ;p Ska sova tidigt idag, och så ska jag fortfarande låta bli att träna fast det känns som det var 100 år sen. Fast det var visst i fredags bara, inte ens en vecka. Hm.

Men som sagt, te och sova tidigt. Jag ska ju på BANDY och frysa imorgon, så jag måste ladda upp! Klockan 17.nånting ska jag efter x antal veckor återigen befinna mig på x-tåget för att åka till bollnäs till världens bästa Milla, äntligen! :D Blir väl mat och lite chill innan vi beger oss mot Edsbyn :) Aaah, va roligt! Ska leta fram lite kläder ikväll så jag håller värmen, skulle vilja ha en vinterjacka... Det blir ju riktigt kallt i hallarna kom jag på när vi var till Sandviken, och då var det strålande sensommarväder ute, så då hade jag verkligen ingen tanke på hur kallt det blir. Men jag har ingen vinterjacka för tillfället. Så jag ska leta lite annat som sagt.


Nej, nu krävs det lite musik för att ordna upp det här, en riktigt bra låt eller fem. :p Överst på min spellista är för tillfället pour some sugar on me, som jag kom på igen att den existerade ;) Partysugen nästan, vi måste köra den på nästa fest!

Hejdååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0