Söndag

Idag är jag hemma i Bergvik alltså. Inte så väldigt frisk efter bandyn i torsdags, och som vi alla vet var denna match INTE värd att bli sjuk för. Men så är livet och nu blir det kurering inför helgen då vi drar på kryssning!! :D
(Oh, and by the way, lördag, Broberg - Saik 7-5. I say no more, fuckers).

Idag har jag klippt av Johanna allt sitt hår, sååå snyggt blev det! :) Ha det så bra på resan och hoppas det inte växer ut alltför fort ;) har även hunnit med lite andra klippningar, slöat i soffan framför Idol, och.. inte så mycket mer. :p Igår var jag till Kilafors på 20årsmiddag och det var trevligt :) Blev dock inte Tranan för min del, åkte istället hem typ halv 11 när dom andra åkte dit. Och eftersom kureringen är på högsta nivå somnade jag med halsduk och sockor på mig, vilket resulterade i en tidig morgon... Klockan 5 vaknade jag av värmeslag, men det är ju tur att man kan somna om ibland iaf :p

Blir kvar hemma ikväll, ska nog köra filmkväll med tha sisters, eller hälsa på farmor. eller båda. Imorgon börjar den lite kortare arbetsveckan och på fredag morgon sitter vi på tåget mot göteborg! :)

Njaa, men hörs då :)
hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0