Tisdag

Inflyttningsfest. Söndag. Sjuk. Tisdag. Framtiden. Twilight.

Party hos Marita i lördags, i say no more. Söndag mådde jag som förtjänat, men pallrade mig in till satn för att träffa älskade Ferner som kom på besök! Kycklingpasta på Nian och en liten shoppingrunda. Det var väldigt mycket trevligt, har saknat dig Honey!! <3 På kvällen bröt sjukan ut, vad det nu var, har varit lite krasslig sen i torsdags och fest var inte bästa receptet. Nån typ av migrän, ont i halsen, kände mig allmänt död, och det var faktiskt inte pga gårdagen! För det hade redan gått över, och jag har sådär ibland, migrän. Överförklaring, men så var det :p

Det slutade iaf med att jag var hemma med världens huvudvärk som största bekymmer igår, så jag lågi ett mörkt rum hela dan och försökte överleva. Mot eftermiddagen blev det bättre och på kvällen var det mest halsont, och såklart ryggont efter att ha legat still i en dag :p Men udag har jag jobbat, och detgick bra. Inte hundra, men mycket bättre.

Framtidsplanerna är jobb, , BANDY på torsdag! :D, bio på fredag, jobb och åka hem till bergvik nån timme på lördag, sen kilafors på 20årskalas :), sen bergvik igen och klippa lite, och gävle. Sen är det bara en jobbvecka kvar till kryssningen! Weeei :D

Idag har jag lånat sista Twilightboken, och jag vill inte ens börja läsa den för då kommer alla att vara slut sen! Deprimerande. Det största problemet är vad jag ska läsa sen? Kommer inte hitta så bra böcker ever känns det som. :p Sen får jag börja min väntan på film nummer två, 20 november! Haha.

Jag saknar alla världens bästa!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag saknar dig också! Har inte gjort det... känner faktiskt inte riktigt för det. Du hade ju kunnat komma upp egentligen, Carro ska nog också till Ljusdal då :) <3

2009-09-15 @ 23:05:40
URL: http://millimic.blogg.se/mikaela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0