Go girl

M:  -Just tryin' to pay tuition, LIAR...

Y:  -So please don't play no games and baby don't say no names and I
      don't care with who you came, long as you leave with me.

M:  -Don't talk about it boy, be about it boy.
      I'm talkin' freaky shit cause i'm a freaky bitch.

Y:  -Hm... So when they ask you "what's that dance?" you say that's the hustle man?



Idag har jag anmält mig till vårruset, OCH köpt nya springskor (verkligen på tiden...) på samma dag! Likey, och våren är nästan här också, perfekta förutsättningar för lite trevligare springturer än det blivit på sista tiden med både blöta fötter och onda ben. Ändring på det nu alltså =)

Idag har jag även börjat på ett nytt kapitel i matten så att det går framåt nån gång, hade provet igår och funderar på att göra klart det här kapitlet så jag kan göra prov på måndag igen, vad tror vi om det? Endast EN månad kvar har jag kommit på, sen är det Thailand baby! Weeeii och paniiiic, har ju lite att göra till dess... Vill dö när jag tänker på det men allt ska fan vara klart så jag kan koppla av där. I need.

Milla, we will still be friends forever! Vill bara tacka dig för allt i allmänhet och den senaste veckan i synnerhet, vet inte vad jag hade gjort utan dig alltid och speciellt sen förra måndagen... <3

Hm, och just det, hitta.se funkade inte, som vanligt!, meeeen man har väl resurser ;)

Nighttttt


Kommentarer
Postat av: Milla

I looooove you <3

2010-04-28 @ 09:06:41
URL: http://millaburefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0