Meen ååååå

Kan inte den här dagen bara ta slut NUUU.
Jag orkar inte. Fast klockan är iaf 9. Duscha, tvätta håret med mina nya essensityprodukter som jag fick igår på visningen, sen 2 gossipgirl avsnitt. Låter som att dan kanske äntligen kan vara slut sen, eller ska den orka förstöras ännu mera på den lilla tiden?!

Ge mig imorgon och ge mig ork att tagga om. Tack.

Det enda enda possitiva är att jag har en antydan till en plan. En svag, vag, obekräftad, oplanerad plan, men nånting som liknar en. Me like.

Vaccination nr 2 på fredag, ett litet steg närmare Thailand !

Bye.

Kommentarer
Postat av: agge

Du vet om att det är typ inbördeskrig i Thailand va? :P

2010-04-24 @ 17:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0