Skärtorsdag/1 april

Jag har inte blivit lurad idag (vad jag vet iaf... :p) men däremot utsatt för diverse påskkärringsattacker ;) Dom är ju för söta, men liite irriterande när det ringer på dörren så fort man hunnit ut från hallen efter de förra... Haha!

Idag har varit en lång dag på nåt sätt. Jag hann med så mycket imorse, kanske därför. Eller mycket, men jag hoppade upp och städade hela mitt rum vilket var big need. Sorterade dessutom ut lite av det som ska packas hem i helgen, duschade och satt vid datan, vilket jag aldrig brukar hinna på morgonen! Sen åkte jag och jobbade och eftersom det är tyyp som lördag idag så slutade jag faktiskt lite tidigare också, lite lyx får man ha ibland.

Nu funderar jag starkt på att gå och lägga mig, har en fullspäckad morgon även på långfredagen (trots att det ska vara en sorgens dag då man ska inte göra nånting, men jag känner inte för att sörja! No time :p) 
En springtur ska jag faktiskt våga mig ut på, gick ju bra med halsen på träningen i onsdags så nu jäklar, nu bestämmer jag att min förkylning är borta vare sig den vill eller inte.
Hem och duscha, äta frukost, packa det sista, sen ska jag åka in till stan. Ska in på salongen och hämta lite grejer till gesällträning i helgen och så ska jag hinna med att sola! Det är faktiskt väldigt avkopplande i dessa stressiga tider :) Sen blir det tåg hem till kära hälsingland.

Glad Påsk! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0