Söndag....

Om en vecka är det över...

Nu sitter jag och funderar starkt på hur jag ska orka kliva upp 6.45 imorgon, varföööör åkte jag inte till gävle ikväll :p Men imorgon är (förhoppningsvis) en bra dag med mycket gesällträning, ett besök på hälsocentralen och, till sist blir det iaf garanterat att dagen avslutas på bästa sätt för Mikaela kommer till mig! Weeiii, jag behöver dig nu honey, great timing :) <3 En lång george var den bästa meningen jag har hört idag iallafall! :)

Nej jag ska faktiskt krypa ned i sängen nu, är ganska trött efter en stressig dag, en springtur och en varm dusch. =) Härligt, speciellt att det är ljust till typ halv 9! Dock kom jag hem runt 9 och då började det bli lite mörkt och kallt så duschen var efterlängtad, trots att det bara finns skitschampo hemma... ;p

Gooooodnight :)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

snart är det över gumman! ÄNTLIGEN är helgen här snart :) känner du nå fler som ska göra gesällen förutom dom i klassen ? Tänkte eftersom de är 16 st som ska göra , sen plus dom som bara ska göra nå enstaka för omprov :P Crowdy!!

2010-04-14 @ 19:29:20
Postat av: Isabelle

haha dan före doppardan! wehoo!Nej jag vet också dom och de är ju bara vi 4 från klassen, sen är det ingen från 3an, sa poul erik iaf, för det blev ju så tidigt i år så ingen skulle hinna! Ja är nummer 16 iaf, om ja fattar de rätt så då får man väl leta upp sin lilla spegel med nummer 16, HJÄLP ! Det här klara vi! ses IMORGON ! :D

2010-04-16 @ 09:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0