Still eleven days!

Idag fick jag min slöja, hur fin som helst! Nästan så att jag sparar den till mitt bröllop ju... :) Idag är Agnes och Signe här också, dom har avrit på After Dark ochj stannar för en shoppingdag imorgon. Tänker dock stjäla lite tid från Sigge så imorgon blir det uppsättningsträning. Först kort afton med Ammi samt lite ritningar dock.
Min vågmodell var hit imorse också så vi provade med lite föning och det gick ju strålande. Han har lite på gränsen för kort hår med tanke på att 2 cm ska klipas av men det kommer nog bli bra! Äntligen.
 Har ju även flyttat om med lite modeller så idag har jag planerat en stockholmsresa(!) för att hinna träna lite extra. Herregud. Jag veet, men det här får vara mitt liv nu i två veckor (11dagar!) till och sen så kan jag spara pengar och nerver igen. Det kommer vara värt ALLT, förhoppningsvis... :o Dessutom finns det ju mer att hinna med  i stockholm än gesällträning =)

Annars då...
Fest i helgen låter det som, gillas. Kanske även hinner med en ridtur med min nya sötis, eller min och min :p Inte direkt så att jag har tid med en egen häst så det är tur att man har snälla grannar med för lite tid =) Och det känns som att en fredagkväll i bollnäs skulle sitta fint? Fixa det sista på löshåret och skitsnack och some serious shit too, we neeeeeed us Milla! :)


Nej, sömn sömn. Pussheej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0