Supposed to breathe with no air!?

Insåg just att jag har fyra genvägar till spotify på datorn. Hm.

Idag har min hjärna verkligen worked its ass(?) off. Jag är helt slut av alla tankar, hur sjukt är det... Började med en prommenad ut till valbo, kort afton med ammi och annica för lite handledning. Vi körde två stycken på raken och först blev fronten skitbra och sen blev nacken väldigt bra, men trots att de blev bra olika gånger så jag fick en hel del att tänka på och bara det hinner landa lite så kommer det här bli perfect :) Sen åkte vi in till stan och jag hade två klippningar på salongen. Sen var klockan plötsligt 5 så det blev en vågföning (börjar ju bli riktigt roligt det också, något jag aaaldrig trodde skulle hända!) innan jag begav mig upp på söder för ett pepptalk med Annelie. Vi disskuterade uppsättningen och framför allt hur jag ska fästa slöjan och så, så även det börjar falla på plats. Efter det sprang jag in på konsum och hämtade mitt paket med löshårstång och grejor som faktiskt kom riktigt fort =) We like. Åkte ut med det till ammi igen eftersom hon skulle ha lite saker ur det med, vi tog en biltur till köpis för att hämta ut pengar och sen satt vi på donken i några timmar och snackade gesäll och lite annat :p Sen åkte jag hem till Matilda som har varit i långtbortistan på dumheter ;) och fortsatte med skitsnack och uppdateringar. Mys! Och som vanligt numera så avslutas dagen framför datorn... Ska nog sluta med det snart. Nu ska jag ladda mobilen som vägrar överleva också, sorry Miki!

Imorgon då, ska upp tidigt för en springtur och för att hinna packa. Har fortfarande inte bestämt mig ritkigt vad som händer i helgen, men det hinns väl med imorgon bitti. Kan ju vara bra att bara packa det nödvändiga. Kvällen spenderas i alla fall i bollnäs låter det som, alltid lika trevligt=) Däremellan ska jag hinna med vågföning på min modell och säkert lite mer, samt färga håret på matilda. full fart, i like it. :D

Förresten så är det inte konstigt att min hjärna blir överhettad, mitt i allt detta så har jag er att fundera över också! Taskig timing... Jag ser inte skogen för alla träd.

puss o godnatt =)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag var inte ut på dumheter! ;)

2010-04-09 @ 22:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0