Visning o roadtrip =)

Idag har vi från salongen varit på schwarzkopf essential looks i borlänge. Det var en bra dag med en liten roadtrip till att börja med, sen god mat, trevlig visning och sedan en sjuk, rolig, störd roadtrip på hemvägen, herregud! :D Men nu är jag helt sjukt trött, så jag ska lösa det problemet genom att pallra mig iväg och borsta tänderna och sen sovaaaa. Synd att jag har kund kl 10 imorrn, annars hade det nog blivit en liten sovmorgon... ;p

Veckan i övrigt består av plugga matte, ut på lite springturer, Milla kommer hit! och utgång på torsdag! Kanske även fredag, vi får se :p Jobbar på lördag till 14 och efter det har jag inga planer, förslag mottages vänligen :)

Puss o godnatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0