Yeey

Kul för vissa att vissa har påsklov, vill också!

KANONHELG :D
Freedom, lite långledigt så man inte är fullbokad heela tiden..
Party för/hos bästa saknade Milla <3
Ny häst på g :)
Gesällträning, yes på plus ;p


Nudå, back in gävle för kort jobbvecka =) Imorrn blir det vågföning, på modell finally! :D Och uppsättning, min slöja kommer =)
Själv då, har borstat håret 3x15 min idag typ, vanliga dagar blir det 0,5x10 sekunder eller så... ;) Seriöst, jag har allvarliga problem med mitt löshår! TIPS sätt alltid upp skiten på natten. Det är skillnad på att sova och sova, tydligen... :o

Ibalnd är det verkligen inte värt det och man får lite ångest. Men ibland, är det verkligen det och då är det nästan så att man också får ångest, för det var ju nästa nära att man INTE gjorde det! Haha!

Träffade dessutom Kikis, en verkligen snabbis på resecentrum idag! Tyckte jag hörde en välbekant röst där i vimmlet, det var roligt :D




(Okej det var den positiva delen, trots att den får mindre plats så har helgen varit övervägande mycket positiv, bara en liiten negativ del som får en stor plats här just nu, bara för att d: )

Hm, sömnsvårigheter mitt upp i allt, inte tid :p Musikterapi hjälper inte för sömnen men mot jobbiga tankar, dock framkallar de några också. I gotta figure this shit out. Den 19e. Eller nej, oavsett vad som händer då så blir det nog en pausvecka, och då ska jag göra allt som jag inte får och alla tankar jag har tänkt men skjutit bort. Men just då, bara för att jag kan, så ska jag göra det.
SEN ska jag ta tag i det. When it was good, we were sitting on top of the world.

Och. Förlåt att jag inte är den du vill att jag ska vara. Jag har försökt men jag måste väl göra det på mina villkor? Jag vet seriöst inte vad jag ska göra för att du ska bli nöjd. Just nu har jag inte möjligheten att sluta försöka heller, men tro mig, så fort jag har det... Är det inte bättre så drar jag. Nu känns det inte ens som att jag skulle ångra mig, men det ska man ju göra i den situationen. Det är upp till dig nu, faktiskt.

Typiskt nattinlägg, tog låång tid att skriva och med för mycket tankar ;) Sorry, that's just me :p

Nightieeee

Kommentarer
Postat av: Isabelle

åh vad skönt att det löste sig för dig med modell! Nu finns det ingen återvändo, 11 JÄVLA DAGAR! Heeey hooohh lets go!

2010-04-06 @ 18:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0