Halsjävel

Jag är less på OS redan, det har hållit på i tre dar. Bra gjort. Missförstå mig rätt, det är roligt när dom är duktiga och det är ju rätt många duktiga svenskar med. Men. Det är i radio, tv, tidningar, vi pratar om det på salongen, hemma och... ÖVERALLT! Det är som med svininfluensan för fan. Och melodifestivalen.

Imorgon blir det lite impulsivt en tripp till hälsingland =) Jag ska på cfl först och fixa lite med det, och sen bollnäs och fixa och träffa Milla, det är på tiden!

Och min hals har bestämt sig för att lämna in, igen! Kaaaaan jag sluta vara småsjuk hela tiden, det går ju inte att leva! Hatart.

Ååååå, jag orkar inte tänka på allt hela tiden, kan nån säga vad jag ska göra och veta att det blir bra! Jag skiter i den delen så länge...
Fast mitt uppe i allt så kommer den här våren bli nåt jag sent ska glömma, det är så mycket som händer! Mycket roliga saker som kommer väga upp det mesta, och lite jobbiga men som blir bra i och inför framtiden.
'Kielkryssning den 12 mars, snart snart snart!
'Stockholm weekend och träffa alla storstadsbor :) mars-april
'Essential looks! 19 april.
'THAILAND! 3 juni
Ja, det är nog de största :) Gud vad jag längtar till allting nu när jag listade det, vad gjorde jag det för ;p
Dessutom ska det hinnas med en hel del livsavgörande prov, närmare bestämt 6 st! Jobbigt men förhoppningsvis roligt och absolut behövligt.

Det är så skönt att skriva bort allt man går och fundrar på, det försvinner liksom ur huvudet ett tag när man gör det. Synd att jag inte kan skriva ut de största grejorna, dom tar vi imorgon och till helgen istället =) Tänk att man ska behöva åka hälsingland runt för att hinna med mina kära vänner, kan inte alla flytta till mig istället?! Gävle is the shit ;) Bollnäs imorgon, Ljusdal i helgen har jag bestämt, hoppas nån av er har tid med mig ;) och Söderhamn nästa helg. See you darlings!


Kommentarer
Postat av: M

Jag har mer än tid med dig, jag tänker TVINGA dig att vara med mig helt enkelt! I neeeeeeeeeed u <3



Och du, du kan göra som jag. Man stänger in sig helt och hållet och enda gången man hör nåt om OS är på Facebook, då ligger det på en rimligare nivå ;)

2010-02-16 @ 21:22:37
Postat av: skalis

Och jag vill ha lite av din tid också! Jag kanske får hänga lite med dig och M? Saknar er! <3

2010-02-18 @ 13:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0