Remember

8.00 vakna, packa
08.30 Åka till gymmet, konditionspass.
9.45 Gå till jobbet
Gesällträning! Vågföning, volymföning och uppsättning på schemat! Samt lite kunder ska hinnas med däremellan också ;p
18.00 slutar jobbet
18.30 Skivstångspass
19.30 Åka hem, fixa bokföring, kolla matteplaneringen, planera in provet, städa och slänga lite ur garderoben, packa till helgen, skriva inköpslista... Hm, känns som jag missar något? Just det, kontoutdrag både på företagskontot och privata. Kolla så att allt stämmer =)

Just nu har jag mer kontrollbehov än vanligt, då blir jag såhär. Planerar och organiserar allt och inget, träning, gesällen, jobbet, ekonomin... Ordning, nu tack!

Flumm flumm inlägg, men det blir som sagt ordning imorgon! Idag till och med. Nu ska jag sova kanske, så jag orkar med mitt liv. Och efter allt detta har jag bara en sak att ta itu med, eller två men de hör liksom ihop. Men förmodligen kommer jag skjuta upp det även denna gång, inte riktigt än, okej? Snaaart, jag ska. Snart.

Natti! =)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0