Torsdag already

Sorry för dålig uppdatering men det är faktiskt blogg.se som har krånglat när jag har försökt skriva :p

Den här veckan vet jag seriöst inte vart den har tagit vägen. Sjukt, imorgon är det fredag och sen typ helg =) Typ, för jag jobbar ju på lördag med. Sen hade jag och Matilda tänkt åka hem till vannsätter men där är det tydligen obeboeligt, no water! Illa. Så jag blir kvar i gävle eller så ska jag försöka rymma hem till Milla eftersom det var alldeles för längesen och vi har alldeles för mycket att disskutera! Vi hann med ett litet samtal idag efter många om och men iaf, men that's not quite enough. Miss youuuu <33

Torsdag. 22.57. Ja, jag hade ju kunnat vara på g för slicken nu, men... I ett svagt ögonblick förut så tog min ansvarsfulla sida över. Big mistake. Men jag kommer antagligen tacka mig imorgon, eller mitt huvud kommer eftersom jag jobbar. Vi kör ett spinningpass istället, uppstigning 06.15. ;) På kvällen väntas filmkväll med mina kära kusiner, new moon <3 Har ju inte sett den sen vi var på bio :p Btw, visst borde den finnas att hyra nu? Annars gråter vi. Och ser ettan istället kanske.


Och som på beställning, jag sa ju igår att det började bli tråkigt. Och idag... Ja, mycket kan man säga om allt, men timing har du alltid varit rätt bra på...

Hörs då, byeee =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0