Sluta snöa!

Bara jag vaken i hela världens just nu eller? :) Känns så en söndagmorgon, dagen efter gårdagen liksom ;p Fast klockan är iofs 12 snart så folket börjar väl vakna till liv. Sitter hemma hos Milla nu och försöker komma iform för en hemkörning, alltid lika jobbigt att veta när man kan köra :p Har sjukt mycket att hinna med idag så jag skulle vilja åka typ nyss, men det är nog inte att rekomendera.
Folket sover som sagt men jag vaknar ju för det mesta tidigt och dessutom har jag sovit som en ostkrok inatt så det var ganska skönt att kliva upp. Så blir det när det är överbefolkat och vi inte orkar bädda ut soffan, men men ;p Igår var det ju alltså fest om jag inte sa det, Rocky fyllde 20 år, GRATTIS igen :D och det firades hos Milla med en massa folk innan vi drog vidare tíll tranan. Sjukt rolig kväll!

Hur ska jag lösa min dag så jag hinner se bandyn idag?! Dagens problem. Jag är rädd att det kanske är ett olösligt sådant, med tanke på att klockan är 12 (den börjar kvart i 4), jag kan inte köra än på ett tag. Sen ska jag hinna hem och greja med bokföringen, vilket kommer ta trehundra år, ev färga håret på agnes och så måste jag ju packa också, tänkte börja se över det jag ska ha med mig till kiel den här helgen eftersom jag inte vet om jag ska hem nästa, och helgen efter det åker vi!!! Fan va kul!
Hm. Får nog satsa på hällåsen på tisdag istället. Då är det ju dessutom hemmamatch, TAGGA!

Nej. Undra när jag kan åka hem... Inte än på ett tag antar jag. Men let's say a prayer there's no policemen out in the fucking snow, just in case. Byeeee 

...
I know, I knooow! Men det var faktiskt du som började. 


Kommentarer
Postat av: M

Jag var faktiskt vaken klockan nio! ;) men det var min kära pojkväns fel, hans mobilalarm ringde då...

2010-03-01 @ 11:46:13
Postat av: Ida

Tack för Lördagen! Sjukt roligt kväll! :) Puss

2010-03-02 @ 17:11:18
URL: http://idaeeriksson.blogg.se/
Postat av: Lina

Hoppas att du inte valde matchen idag, för den gick ju inge vidare för er ;) semifinal SEMIFINAL! ;)

2010-03-02 @ 23:08:14
URL: http://olinao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0