Weii

För jag har ett par nya perfekta skor i min garderob, och dagen är räddad!

Sisters har varit och hälsat på i helgen. Igår blev det en heldag på salongen, först jobb och sen dom små liven som ville ha en "liten" förändring... Klockan halv 7 blev vi i alla fall klara. Kul lördag. Då hade även Matilda joinat oss så vi köpte lite mat och onttigt och sen åkte vi hem och kollade på melodifestivalen. Ganska värdelöst, jag hade hellre hyrt en film, men den kära folkfesten är ett heligt inslag i mina systars liv. Dessutom är det ju bra samtsalsämne på jobbet, nu när det var från sandviken och allt. Så jag får väl offra mig :p

Idag har vi alltså varit på stan, och innan det hann vi med en prommenix och en trevlig söndagslunch, lilla släktkalaset. Längesen jag var på stan märkte jag, nyheter i alla butiker! Me like! Spenderade mycket mindre än jag hade kunnat göra kan jag ju säga! Men jag blev lite snål eftersom vi ska på kryssningen snart :D Men det blev skorna from heaven, efter många om och men. Jag hade redan kollat ut mina grönblå-metallic partypumps, hög klack, lite platå och inte ens svarta, MEN självklart var jag precis mellan två storlekar. Typiskt. Men sen letade jag vidare efter ett par varmare skor, lite mer vardags men ändå med klack och roliga detaljer. Letade igenom typ hela butiken utan framgång, men till sist så dök dom upp :) Weii, perfekta =) Ska snarast införskaffa en sladd till mobilen så det dyker upp en bild. Okej, i know myself, det kommer nog ta ett tag... :p Sen blev det lite smått och gott på gina som vanligt, älskar 'nyheter varje vecka'! Var ruskigt nära att slå till på min vackra kavaj på bikbok också, men det får nog bli när det är lite varmare ute.

Nej nu ska jag läsa lite bloggar innan jag ska sova, har en massa nya favoriter :) vet ni att blondinbella är typ världens mest inspirerande människa? Hon är läskigt smart och så mycket mer framgångsrik än man kan tro. Blir dock väldigt less på 'bloggkriget' som sönderblekta spraytanade småfjortisarna vägrar lägga ned, men de kan ju få fortsätta lägga sina(?) pengar på plastikoperationer och resor, skriva skit om alla andra för att få läsare och tro att precis varenda en av dem har sveriges största blogg. Nu blir det bojkott av deras bloggar! De bästa är kenza, blondinbella, fotbollsfrun malin wollin, cissi wallin från metro och sara mårtens från nöjesmix! Rekomenderas =)

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0