-27 !

Nyss hemkommen från Gävle nu, hem till kylan! Inte för att det var så mycket bättre där nere, men 5 grader varmare iaf :p I fredags åkte jag ned till Marita för en filmkväll, vi dissade utgången med tanke på att det trots allt var dagen efter nyår :p På lördagen kom världens bästa Pärla Mikaela och hälsade på mig, blev en heldag på stan, lite fix på salongen (jag är korthårig igen! Men inte så länge:p) och en till filmkväll eftersom nån har gått och blivit nykterist ;) Don't worry, vi tar igen det den 30:e! På söndagen sov JAG längst, till 12 nästan! Sjukt. Vi hann alltså inte med så mycket mer innan Micki åkte hem med 2tåget.

Sen måndag tisdag har jag jobbat igen. Skönt med en mjukstartsvecka, att man är ledig imorgon iaf :) Lite ångest med hela veckor igen efter alla ledigheter, och inte så mycket att se fram emot föärnn typ påsk hade vi heller.
Så det var vi ju tvugna att skaffa oss, det blev en Kiel-kryssning igen! Ska försöka se till att få allt rätt den här gången så det blir gratis resa och mat, styling, spritshopping, kanske lite vanlig shopping och party! 12 mars åker vi, har dessutom hittat riktigt bra priser för tåget till göteborg =) Jag, Marita och Annelie från Gävle och så möter vi upp Sara i Göteborg! Grymt. Även lite andra resplaner här och där, får se om det blir nåt av dem :) I hope!

OCH en hel del andra planer på g, lite karriärplaner måste man ju smida såhär in på det nya året. På tal om det så har jag verkligen funderat och planerat nyårslöften, eller mer som mål för det här året. Jag som inte skulle ha några. Men utan press, för jag ska inte kunna bryta dem, utan bara uppnå dem så långt det är möjligt. Jag tror man blir mer motiverad av det. Just det :)

BTW, så har jag haft en sjuk dag. Och en asrolig. Lunch på flanör med Ammi blev min räddning alltså, och snacket :p Och just det, GRATTIS till körkortet gumman! :D

Jag har insett saker den här helgen. Jag har strävat efter fel sak, men inte föränn nu när jag fått det så inser jag det. Slutsats: Det kan nog vara bra till en början, men just nu är jag innan början, så att säga. Så nu: Fokus. I'll deal with you all later.
 
Nu: Creed - Arms wide open. <3

Natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0