Bloggdesign?!

Nej, nu ger jag upp ett tag. Har försökt fixa designen på min blogg men det gick ju inte sådär skitbra :p Har kommit långt fram och sen tillbaka igen, så vi får väl se... Orkar kanske engagera mig nån gång i framtiden. Jag får bjuda på ett nytt tema så länge, lite uppdetering iaf ;)

Idag har jag fixat med allt möjligt med företaget, så nu har jag lite mer koll på allt. Kan ju vara bra. Har inte kunnat ringa så mycket och få alla svar jag behövt eftersom det är röd dag, men det finns på min to do-list så det löser vi imorgon :)
Ikväll ska jag åka till Milla och ta ur hennes löshår och så blir det lite uppdateringar på skvallerfronten ;) Får se vad vi hittar på, blir dock tidig kväller eftersom jag ska jobba imorgon igen och hämta Signo kl 1 i alla fall.

Nej, nu ska jag dra på min nyaste bästa spotifylista och stääääda. Skulle gjort det helst nyss :p

Hejdåå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0