Du är verkligen dum i huvudet

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv
Det kan va så förfärligt
Det kan va så bra


Nu är jag less på det här. Jag kanske gör som du säger snart, och det värsta är att du skulle i alla fall inte kunna säga till mig att du ångrade dig. Jag är så jävla less på att allt ska gå din väg, och speciellt jag. Ditt sätt är inte alltid det rätta, och om jag har för mycket stolthet- vad har du då?
Det kanske har tagit dig långt men jag är inte som du på alla sätt, och ändå är jag det på så många. Så du borde förstå.

Citerar en smart person - det här är min blogg och jag skriver vad jag vill. Ibland bara för att få ur mig det, inte som en pik till nån eller för uppmärksamhet :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0