Hemma en sväng

Hemma i Bergvik en tisdag kväll, känns lite fel :p Jag har ju gått och blivit pluggis igen ;p Så det blir ett besök på Cfl även imorgon, var på första skoldagen i måndags men ska in och ha en liten introduktion på nåt dataprogram imorgon igen. Läser matte på distans nu, eftersom jag inte får gå på komvux i Gävle, eftersom den kursen finns i Söderhamn, eftersom jag är skriven i Söderhamn, och då spelar det ingen roll att jag jobbar och bor i Gävle! Orka. Men det ska nog gå bra, blir mest åkande nu i början.

Känns som små minihelger hela tiden nu när jag är hemma lite då och då, men nu i helgen blir det iallafall Gävle. Ska ev jobba på lördag och så ska jag hinna med lite träning. Är så sjukt mycket folk på gymmet (jag säger då det, nyårslöften, det ger sig framåt mars :p) så morgon och helger är typ enda tiderna man kan vara där. Fast de flesta nya håller på med maskinerna så löpband och vikter brukar vara lediga. Men det är ju ändå skönt när det är lite lugnare =)
Jag har dessutom besämt att jag ska springa vårruset nu, för första gången. Har ju tänkt gjort det i några år men det blev aldrig av, varken med matilda eller klassen som vi hade tänkt :p Men nuså, det är ju faktiskt bara 5km. Det orkar man ju, ska träna upp tiden lite nu bara. Än så länge är det löpbandet som gäller men jag börjar nästan vilja ha vår nu så man kan springa ute :) Mycket roligare :) Fast lite slalom och sånt vill jag hinna med innan det blir vår så vi får ta tag i det nu hörrni, alla som jag har planerat det med! Kungsberget, järvsö, fjällen... :D

Nej, nu ska jag vara lite social med familjen och sen blir det lite gossip girl innan jag ska sova ;) Har äntligen hittat den, jag som har missat så många avsnitt där i mitten! Har bara hunnit se det första än och det kommer man ju ihåg lite iaf. Sjukt bra;)

Hejdå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0