Hmm....

Ja, det är ju det jag säger, dom brukar ha rätt fast it hurts to admit it.
Nu blir det hårdkörning x3 istället för x4 den här veckan och i några månader framöver, men det är nog bäst så. Sen ska jag försöka styra upp resten i maj, då är det sommar (snart) och allt kommer kännas lättare, och mer tid kommer jag ha :) Det blir bra :) Det är det där med att tagga om bara, det kan va svårt ibland...

Helgen har försvunnit i ett nafs, hann inte riktigt med där :p I fredags jobbade jag själv, hade fullt hela dagen så den dan vet jag inte vart den tog vägen ens på jobbet :p Sen tog jag ersättningsbussen (!) hem till Världens BÄSTA Milla i Bollnäs. Seriöst, vet du om att du är världens bästa människa? Du fixar mig alltid utan att jag ens själv vet vad det är för fel på mig. Alltid <3
Blev lite mat och urttagning av löshår först, sen degade vi i soffan ett tag och sen åkte vi ut och lekte hela natten i kylan :p Men kurrragömma med bilarna är inte så farligt kallt :p Vi kom väl hem runt 4tiden och sov vi till nästan 2 på lördagen :) Jag har just insett att det faktiskt inte finns någon anledning att kliva upp den tid jag brukar på helgerna ;) Men till mitt gamla jag:s försvar så måste jag erkänna att man inte hinner med mycket om man sover till 2 :p
En glad överaskning ringde upp mig på lördageftermddagen sådär, Tittish is in town! DET var inte igår, såå roligt att träffa henne igen :) Vi var ut på en liten roadtrip och sen tänkte vi köra en tranan men det var ju några fyllon som inte ville åka hem i tid så vi hann inte iväg till bollnäs. Så är det. Hon åkte hem vid två idag så ganska mycket uppdatering hann vi med iaf :)

Idag har jag planerat min närmaste framtid typ hela kvällen och nu så måste jag ändra det lite, men det är som sagt bara bra. Nu ska jag planera min nya framtid istället, eller åtminstone ställa in mig på den :p Med start imorgon så nu är det bara att köra :)

Jag har för mig att jag hade en bra låt alldeles nyss som sammanfattade allt rätt bra, men den försvann. Strunt i det =)

Hörs! Hejdå


Kommentarer
Postat av: Milla

Jag ääääääääääääääääälskar dig <3

2010-01-10 @ 21:09:06
URL: http://millaburefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0