Måndag

Seriöst, den här dagen har känts som två dagar. Sååååå lång. Visserligen jobbade jag över lite och kom iväg till gymmet lite sent, men typ en halvtimme timme? Hur kan det kännas som 24 :p

Angående mobil-alkolås-diskussionen, för det blev en diskussion alltså, så tänkte jag bara förtydliga :p
Luuugn bara lugn, jag har inte gjort nåt dumt den här gången ;) Som sagt så fick jag reda på mer än jag lämnade ut, det var ju en trevlig omväxling... ;)  Däremot så vågar jag inte öppna min inkorg för då måste jag börja fundera på vad det faktiskt innebär. Och det lät jobbigt.
Hm.


Imorgon ska jag jobba, sen åka till bollnäs en sväng, sen till mohed, sen till bollnäs och sen kanske till gävle beroende på vad klockan är, eller så blir det en night i bollnäs med bästa Milla. :) Har lite ärenden som inte kan vänta, och speciellt med tanke på att jag inte ska hem föränn ännu nästa helg, för nu i helgen blir det en resa lite längre norrut =) Shellman fyller 20 år och det ska firas! Ska bli så roligt att komma upp igen, saknar er och allt! :)

Hate my life med theory of a dead man är förresten en...speciell låt! Haha man kan verkligen känna sådär ibland, men den är ju lite deprimerande ;p Haha ni måste lyssna på texten, allvarligt!

Neeej sova lite kanske? Nja. GG först, need too much drama =)

byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0