Mycket nu

Ojoj nu ör det mycket som händer i mitt stackars huvud :) Mycket som planeras och tränas och pluggas inför, det är läskigt, roligt, nervöst och lite stressande, men än så länge så är allt ganska långt fram i framtiden. Eller det känns så iaf, sen brukar tiden försvinna innan man förstår vad som hände :p Men ändå.
Idag har jag iaf haft ett långt samtal med min kära mor och pratat igenom allt, så det börjar bli ordning nu. Både i huvudet och i verkligeheten, alla papper och planer hit och dit. Ursäkta att jag är lite mystisk, jag ska genast skärpa till mig och ringa alla mina vänner så ni får veta vad som händer. Internet vet man aldrig hur mycket man kan lita på så jag vill inte skriva allt här, även om det mesta inte precis är hemligt. Jag är nog lik min far trots allt :p

Nu känenr ajg för en fest snart, tur att det blir lite 20årsfester här framöver! =) Me like.

Nej nu ska jag fortsätta kolla på AMerican Pie, sjuk film! Jag har insett att Stifler fortfarande är den sjukaste, men Finch är faktiskt väldigt rolig!

Heeeejdååå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0