Segsöndag =)

Idag har varit en dag av recovery känner jag. Riktigt nice. Har sovit ordetnligt för första natten på evigheter, har varit ut på en lååång prommenad nu när vädret äntligen verkar ha bestämt sig för att inte frysa ner allt som rör sig utomhus. Sen har jag pluggat lite och det går faktiskt framåt, jag förstår det mesta iaf. Ska bara fixa internet till mig egen dator så jag kan ladda ner det rackans lilla programmet som man behöver. Där är det så fiffigt att dom har spelat in lektioner med genomgångar som man kan titta på, chatta med lärare om man behöver hjälp, och en massa sånt som kanvara bra att ha :)

Nu blir det snart ett gympass med Marita, sen mat och lite mer chill ett tag, sen låter det som att vi blir nåra stycken och kör en Interpool kanske? :) I brist på utgång i lördags får vi väl ta det idag då ;p

Nej nu ska jag gå och packa lite smink och kanske nåt annat än mjukisbyxor om vi ska dit sen nu då. Har dom inte dresscode där nuförtiden? Det lät allvarligt, och tänk att man skulle få klädproblem såhär en söndageftermiddag... :p

Heejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0