The weekend is over

Fan va jag ska sova nu, för det var ju två idioter som satt och kollade på tv med tillhörande diskussion en meter ifrån mig klockan 7 imorse, bör tilläggas att vi somnade typ 4! Sen har jag mått som jag förtjänat idag vilket resulterade i en heldag på soffan, så nu mår inte min nacke så bra.
Men det var en trevlig kväll tjejer, jag säger då det ;p Ge mig alkolås på mobilen bara så kan det inte bli bättre, faaaast det var ju ganka roligt det där. Man kan få reda på en ehl del om man råkar lämna ut liite mer än man kanske ska, men åtminstone en av oss kan ju skylla på ett glas för mycket ...!

Nästa helg blir det Järvsö/Ljusdal! Äntligen! :D

puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0