Märkligt.

Märkligt hur vissa saker kan få mig att må så bra. Ett avbrott i livet, nånting annorlunda och nånting som man aldrig trott att man skulle göra. Det är galet, men jag mår så bra nu. Kanske för att jag vet att allt det här kommer ta slut inom en snar framtid, men kanske också av nån annan anledning?
För det är ju både safe och helt ostrukturerat, samtidigt på olika sätt. Jag som är så organiserad jämt, maybe i need this. Eller ja, det känner jag ju att jag gör med tanke på hur jag mått den sista tiden och hur jag mår nu. Och vet ni en sak? Livet blir så himla lätt om man verklgien, alltså verkligen skiter i vad andra tycker. Smile and wave, det är faan mitt nya motto! :D

Idag har jag jobbat 13 - 01.30 och är äntligen hemma i min säng efter typ en vecka (?) på vift. Vi pratade om det idag och jag kommer fan inte ihåg när jag sov hemma och ensam sist, fast det är olika människor och ställen och situiationer hela tiden. Underbart roiligt, men lite skönt att landa lite. Dock blir det en snabbvisit i sängen eftersom jag ska åka senast 8 imorgon och jobba i gävle innan det blir hem och jobba 13-01 igen. Need some sleep now. Men så kul det är :)

Neeej, nu ska jag tagga ner och landa lite och sova lite och planera vad jag ska ha med mig och kanske även hur jag ska ta mig till gävle imorgon... ;)

pussheeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0