Fredag!

Kul för alla att ni får helg nu, själv jobbar man imorrn med ;p men men, det gör mig inte så mycket egentligen =) Har en färgbokning och sen två timmar för ev drop, det är ju ändå löningshelg så det kan väl tänkas att det dyker upp någon =)

Idag var det två steg fram och sen tyvärr ett steg tillbaka, hittade en jättefin slöja till ett riktigt bra pris på gimlins (till gesällen ofcourse) och dessutom var kammen lite trasig så jag fick den ännu billigare, 200 istället för 395. Det var extra roligt eftersom jag ändå skulle ha tagit bort kammen, haha :p
Men när jag kom tillbaka till salongen så upptäckte jag dock att det var en ganska stor reva i slöjan! Oh no, bara att gå tillbaka med den... De andra som fanns kostar typ 600 så jag hoppas att jag hittar en nån annanstans. Annars tänkte jag fråga om man kan hyra en istället =)
Jag fick i alla fall ordning på kopieringen av ritningarna idag så nu blir det att börja med dom nästa vecka. Känns inte som några större problem med det i alla fall, gäller att vara noga bara...

Nu blir det en sen fredagsmiddag och sen mys med Karro och Matilda =)

Have a nice night people =) Jag kör festen nästa helg istället, gånger 2 eller kanske till och med 3..? ;) Medbland annat Tittish ofcourse, uppladdning för thailääääänd! <3


Kommentarer
Postat av: Isabelle

hoppas på de ! ;) stod i träna på förmiddan, blev till och med nervös då eftersom jag kom på att de bara är tre veckor kvar, fy fasiken ! :) Ja men va spännande , hoppas de löser sig, och säg till om du inte får nån för annars kanske ja kan kika på donken hur de ser ut där:)

2010-03-27 @ 16:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0