Helg =)

Snart i alla fall :) Idag har jag tränat kort afton efter ett litet uppehåll och det kändes faktiskt riktigt bra. Lite småfix kvar som inte riktigt sitter, men det är ju en månad kvar... :) Har dessutom varit på bibblan för att kopiera mina ritningspapper eftersom man bara får ett av varje och behöver typ 7... men jag känner mig lurad! Man får ett magnetkort som man laddar med pengar och sen kan man kopiera för 2kr/ papper. Jag hade två kvar sen innan och laddade sedan med 10 till, men de två första försvann på ett papper, och andra omgången (med 10 kopior) blev kortet tomt efter 4 papper! Vad hände där, jävla tekniska saker. Jaja, jag har iaf mina papper nu tänkte jag, men när jag kom tillbaka till salongen upptäckte jag att samma ritning hade blivit kopierad på båda sidorna! Alltså, på ena sidan är fram och bak och andra sidan av pappret är från höger och vänster sida, men på mina papper fanns bara från sidorna! Skitsaker. Nån som har en kopiator och som kan med den?! Instruktioner behövs till mindre tekniskt begåvad.

Imorgon har jag två av mina bästa stamkunder, alltid lika roligt =) Trodde dessutom att jag hade den ena väldigt sent så jag skulle få jobba över men så var icke fallet :) Sen ska jag sätta mig på tåget och åka till skalman, lite changes med hennes hår står på schemat, eller inte så lite alls förresten! Vet inte om jag får säga, men .... 8 är en ledtråd till er som förstår ;) Kommer bli aaaaasnice :) Sen ska vi titta på new moon om vi får tag på den, den kmmer ju ut på dvd på lördag! Så segt att det är dan efter vi behöver den... Mys blir det iaf, vilken film det än blir =)
Sen ska vi försöka hinna med en sväng på nån marknad där uppe på lördagen innan jag åker vidare, får se om det blir bollnäs först, men sen hem iaf. Tillbaka till gävle antingen lördag kväll eller söndag. Och på söndag ska jag äntligen göra om mina naglar, har haft dom liite för länge nu, så dom är inte vackra :p

Torsdagar är verkligen tråkiga dagar. Det enda som finns att göra är önska att det var imorgon. Förslag till kanal5, grey's maraton 19-23! Även gossip girl godtas villigt.

Heja brynäs! I brist på saik-seger så kan väl ni vinna åtminstone...

Kommentarer
Postat av: Isabelle

jaaa vet det är helt galet, längtar till helgen är över men ska samtidigt bli jätte roligt! Jaa nu känns de bra, haft lite problem med kortafton men både igår och idag blev det super bra så nu jäklar! :)



Meeen nej typiskt! men du hittar nån du kan ha, kanske ammis eller erikas modell som dom hade ? :)

2010-03-19 @ 17:27:05
URL: http://isaabeellee.blogg.se/
Postat av: fridus

shit, fattar du att det inte ens är en månad kvar!? jag kräks snart.

och det var väl en jäkla tur att inte saik vann, det var lite mysmys att få se bollnäs i finalen även om dom bara kom tvåa.

2010-03-22 @ 17:11:06
URL: http://byfeb.blogg.se/
Postat av: Isabelle

ja men hoppas verkligen det löser sig annars får du väl ta och grabba tag i nån på stan! Kör hårt nu så ses vi om ett par veckor :D gaaaaaaaaaaaaaahh!

2010-03-22 @ 19:15:56
URL: http://isaabeellee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0