Jääjä

Meeeeeeeeeen JA, Grattis Bollnäs till vinsten, och njut av semifinalen för längre kommer ni inte ;) När jag ändå lever mitt liv i gävle så ska jag med nöje ta mig, en halvtimme med xtrafik, västerut och till göransson arena - see you there!

Bandyn är alltså officially over för den här säsongen, och det är det enda som kan få mig att längta till oktober! För nu är det minsann mars och ljusare tider väntar, ge mig vår nudå :) En vecka och en dag kvar till första stoppet, Kiel here we come =) Tåget mot göteborg avgår kl
08.00 nästa fredag och sen blir det kryssning och feeeest till söndag förmiddag :D
 
Innan dess så blir det en långhelg hemma i hälsingland, dom har nämligen bästämt sig för att stänga av vattnet i huset där salongen ligger på måndag. Så det verkar som att vårt enda alternativ är en ledig dag, såå sorgligt...:p

Men innan dess är det två dagar kvar, kör bara, snart fredag kväll! :) Byeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0