Jag orkar inte x5

Dåligt humör, negativt inlägg. Varning :p

Jag vill inte inte INTE bli sjuk på riktigt nu, trots att det är segt så inåt helvete att vara småsjuk hela tiden och trots att jag förmodligen vid x antal tillfällen har sagt att jag hellre blir sjuk på riktigt och får det överstökat, men jag orkar inte! Dock bättre nu än den här tiden nästa vecka, för dåååååå... Taggar vi Kiel som fa-an, tåget går om 11 timmar! ;D

Imorgon är det fredag och helgen är nära, så nära, men ändå sååå långt borta :p Jag ska in till stan till kl 9 och vara hundvakt ett tag när Marita är på sjukan, och sen är det 7 timmars arbetsdag som kommer bli seg som fan, fredagar är inte direkt våran dag för drop... och imorgon har jag endast en bokning. Segus. Jag orkar inte.

Annars är helgen very oplanerad, jag vill festa men jag har varken ork eller pengar eller kläder, för alla tre måste sparas till nästa helg :p Det blir en tripp till Vannsätter iaf och om min hals fortsätter opponera sig så känns det som att jag blir kvar där till måndag kväll. Men nej, det orkar vi inte :p

Är det inte på tiden att nån uppfinner nån teknisk sak som kan blockera tankar? Seriöst, samhället går framåt här, okej?! 3D-bion kommer till Gävle den 17 april, tankeblockerare kanske framåt juni åtminstone? Eller juste, då kommer jag inte att behöba den. 10 timmar bort från Arlanda måste man väl skonas från that shit, men fram till dess är det ju långt i och för sig.. Hm. Serious hm. Jag orkar inte.

Vi börjar med en stor suck. Jag orkar verkligen inte det här just nu. Seså, framåt framåt, jag har inte tid och jag har fanimig mer beslutsamhet än såhär! Hjulspåren, jag står still, ett steg fram och två tillbaka, alltid samma jävla två steg tillbaka! Vad gör du?  Och det var du som sa allt, inte jag, du kanske vet vad jag tänkte, men har du tänkt på att kanske inte. Och det var iaf nånting som jag aldrig vågade hoppas på, tills du visade mig(?) motsatsen...  



Kom igen.
Now I'm that bitch. So fly away now.
And I'm only gonna break your heart.
And it can be a sweet dream or a beautiful nightmare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0