Neej nu!

Nuu tror jag att jag blir galen snart, det är når fel på mig och min kropp. Har varit sjuk i 4 veckor nu och det blir bättre och sämre fram och tillbaka. Nu är det nåt allvarligt fel, har haft konstant ont i magen i två dar och helt slut, känns som jag ska somna så fort jag inte håller på med nåt. Stress? Kan vara, men jag har haft betydligt värre stressperioder i mitt liv när jag inte har blivit såhär. Så ursäkta till min omgivning, jag är inte världens trevligaste person just nu. Okej, understatement, idag har jag typ haft lust att skjuta nån hela dan. Utom mina kunder såklart, dom är alltid lika trevliga. En riktigt gullig, tacksam stamkund kan verkligen rädda ens dag.

Annars är mitt enda ljus THAILAND, ge mig nu. Men först, gesällen och 5 matteprov, fokus fokus fokus. 

Min plan för överlevnad: fokus och planering.

Imorgon:
*Tänkte försöka övervinna min sjukdom(?) med träning så vi börjar med en timme på gymmet.
*Kopiera mina ritningar igen, har fortfarande inte haft tid att fixa det, och ta reda på vart man får tag i en brudkrona, nån som vet?! 
*Vågföning och ringa ett samtal eller två om gesällen.
*Vaccination kl 11.30, och vi ber till gud att det inte är biverkningar på det. Typ det sista jag behöver nu. 
*Jobb och mer gesällträning. 
*Stan, ska köpa present till världens bästa Milla som fyller 20 år på måndag!! :D
*Sen ska jag åka hem, äta en nyttig vitaminrik middag och sen sova så jävla tidigt som jag aldrig har sovit en fredagkväll!
Mycket intressant, i know, men det hjälper min stackars hjärna att stapla upp det här :p

Fokus och planering. Det, mina vänner, löser de flesta problemen. Fokusera, lägg upp en plan och följ den. Tänk inte så mycket och känn inte så mycket. Det tar vi den 19e. ... ;)

Nu ska jag betala räkningar. Lööön, en dag för sent men när man betalar ut sin egen lön får man skylla sig själv ;p

bye and goodnight =)



Kommentarer
Postat av: Isabelle

jaa hejja dig! inte långt kvar nu inte! SOM jag längtar till den 19e! löste det sig med vågmodell förresten eller ska jag hålla ögonen öppna??

2010-03-26 @ 08:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0