Packar!

Japp, packar pch står i med en massa fix inför helgen :) Idag har vi satt i löshår på marita och imorrn äe det min tur ;p Eftersom tåget går rätt tidigt på fredag så ska jag sova i stan hos marita imorgon så därför msåte jag packa idag istället, men det gick ju bra det med. har alla kläder fixade, och det mesta annat har jag nog kommit ihåg hoppas jag :p vilka problem. men men, snaaart är vi påväg, endast en dag kvar. Imorgon efter jobbet ska jag springa på stan en sväng, lite småsaker kvar (ipren! bland annat) som ska med. Sen blir det bandy, vi kollar på tv imorgon med. Saik - Bollnäs även denna match för er som inte hade koll på det, och jag tror faktiskt på saik imorgon med... Men bollnäs är ritkigt bra också så de är inte uträknade! Hoppas Hellmyrs fot håller dock, annars kan det bli problem.

Nej, nu ska jag greja lite till och sen sova! Misstänker att all sömn som går att få kommer behövas inför helgen... :p

pussheeej


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha ja jag veet :( Men den som väntar på något gott .. ;) Haha.



Du kommer upp när Milla ska ha födelsedagsfest förresten va?! :) Skulle vara sjukt kul, måste ju ta en repris sedan sist :D

2010-03-14 @ 23:03:01
URL: http://idaeeriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hihi :) Kanon, gud vad kul! :D

2010-03-16 @ 16:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0