Redan... :p

Jag har skaffat bloglovin :) Haha duktigt av mig, fem år efter alla. Men det är fan smart alltså =)

Idag har jag fått ordning på mina vågor men inte på modell, satan. Fått ett negativt svar idag, fyra kvar att hoppas på. Annars rycker jag en på stan, seriöst!
Nån som är/känner en kille med lite halvlångt hår som är ledig den 18 april? Det måste vara ca 5 cm iaf på hjässan och kan vara kortare nacke och sidor. Hör av er! =)

Annars börjar det mesta lösa sig. Har fått svar på mina frågor om permanenten färgen och kort afton, nästan fixat en slöja (ska inhandlas imorgon till ett fruktansvärt onödigt pris, hör av er om nå ska gifta sig och vill köpa den;)), har fixat krona, köpt en egen stålkam idag, bestämt produkter och skrivit listor <3 till i stort sett allt ;)
Det rör sig framåt.

Btw, förlåt alla icke-frisörer (och kanske även frisörer förresten ;P) jag förstår att det häa måste vara oerhört tråkigt att läsa :p Men det är inte så mycket annat som kretsar i mitt huvud nu ;) Men snart ska jag skriva om andra saker =) 


byee 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa jag tycker de ska bli jätte roligt! Har ju betydligt mer självförtroende nu än för ett år sen så som sagt, kuggar man sig är det bara att ta nya tag! 18 dagar, weeeho! ;) , meen neej ingen modell än? Jag håller utkik!

2010-03-30 @ 16:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0