Frågan lyder..

Vaad gör vi nu?! Bakisdag i Vannsätter är inte det mest inspirerande som kan hända, liksom :p Hm, ska vi åka och köpa godis? Ingenting är öppet. Vi kan gå på bio! Inga filmer föränn på tisdag?! WTF.
Spotify får bli min vän sålänge, varken kusin eller syster är sociala heller. Vi sitter i alla fall i samma rum. Med en varsin dator. Bra liv. 

Fast gårdagen var värd dagen, om man säger så! Very nice. Innan dess hade jag två härliga dagar i hemma i Gävle med Milla, underbart! <3 Imorgon står nästa 20årsfest på schemat, vårens bästa, kanske årets?! :D Ska bli skitkul, ser verkligen fram emot det. Det vore ju en fördel om min hals mår lite bättre imorgon, men det löser vi ;) Verkar som sagt inte ha nåt annat väl än att vara hemma ikväll ändå så det passar ju perfekt med lite kurering då... Är så less på det bara, vill vara heeelt frisk nu, länge!

Fick höra en varsin jobbig nyhet från och för mina två bästa igår dock, tänker på er. I'm just one call away <3 

Nej, nu blir det dusch i alla fall, sen får vi se vad kvällen slutar med :)

Byeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0