Hm, by the way...

Det var inget.

Dagen löste gårdagen, och dagen.
Ammi, 6km prommis, sitta vid vattnen, sitta i bilen när det regnar, och så lite balansgång på broräckena. Det kan räcka för att rädda dagen, och gårdagen. Och diverse telefonsamtal såklart, speciellt två. Och "några" skrattanfall. Bra! Back on track.

Imorrn?
Prov-baluppsättning på bästa kusin, kanske lite fix med löshåret om det behövs. Lite jobb. En sväng på stan, och kanske även en tur upp till kryddstigen? Fan, punka på cykeln löste ju inte det problemet, men det kan vi ta imorgon. En oplanerad kväll, men det är ju onsdag så jag är inte ett dugg orolig :)

Nu?
Dagens FAN FÖR MITT LIV, det finns ETT avsnitt kvar av GG, och det är alltså säsongsavslutingen! Nästa kommer? I september. Serri-fucking-öst.
Se det nu? Eller spara? Eller nu?
Nej. Film och sen sovaa, fast varför är jag inte trött helt plötsligt? Jaja. Film var det, vi tar en tråkig jävel så blir jag nog trött :p


Byeeeee

Kommentarer
Postat av: signe

testar en grej bara

2010-05-19 @ 22:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0