Jaaaha =)

Jag har nog fortfarande sömnbrist. Imorse blev jag så trött på mig själv så jag ställde klockan på 8 och hoppade faktiskt upp då också. Men nu har jag vant mig vid att sova över och göra mig klar på 20 min, så när man plötsligt har typ 2 timmar blir det lite... mycket tid. Så flyttade mig från sängen till soffan och hittade benjamin buttons otroliga liv, som jag i och för sig har sett en gång men den är ju så söt =) La mig alltså i soffan istället, och jag somande faktiskt inte, riktigt. Men fy fan va trött jag var, kunde knappt hålla ögonen öppna. Kanske inte vad som är meningen med att kliva upp i tid :p Imorrn kanske det blir nåt mellanting, typ kliver upp kl 9 och försöker göra nåt vettigt. Städa garderoben kanske, skulle behövas. Eller så åker jag in och solar. Ja, det lät som en bättre idé =) Ska ju köpa 2 bikinisar imorgon, så det är ju trevligt att vara lite brun då ;) Plus att jag verkligen behöver en grund för THAILAAAND som är om typ 10 dar... ;)

Nej, vilket meningslöst inlägg, inte ens nån idé att fortsätta på det :p Kanske kommer på nåt vettigare senare :p

Byeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0