Onsdag, måndag, fredag?!

Alltså vad fan är det för dag?! Jag tror jag i huvudsak har ahft onsdag idag, men ett tag kollade jag på måndagens bokningslista och undrade varför ingenting stämde. Helt plötsligt kom jag på mig själv med att fundera om stan stänger tidigare eftersom det är fredag. Sen skulle jag gå och titta om det var grey's ikväll eller om det återigen skulle utgå pga något annat program. Men nu är jag med, det är tisdag! Eller fan, klockan är efter 12! Fel igen :p

Jaja. Imorgon (idag, onsdag) blir det jobb och inte så mycket mer. Får antagligen jobba över lite så därför håller jag kvällen oplanerad. Prommis med Matilda och grey's kanske, det är den preliminära planen =)

På torsdag är det tjejkväll på stan så då blir det verkligen jobba över :) Egentligen är vi inte med, men man kan ju passa på att fixa lite extra med erbjudanden och lite mingel m.m. Sen får vi se vad kvällen bjuder på, som sagt blir väl jobb till ca 21 och sen har vi lite planer på gång ;)

Och nu börjar det dra ihop sig hörrni, endast 9 dagar kvar till Thailand! Krig och eld och vägspärrar börjar ge med sig så jag är lugn igen. Idag har jag köpt solskydd och en ny bikini, ska även föröksa hitta en till bikini, solglasögon, lite kläder kanske, och förmodligen en hel del annat som jag inte har kommit på än. Vätskeersättning skulle man visst ha med sig, kan nog vara bra :)
Weeii! Fast resfeber som satan :p

Noooo, vad håller jag på med... Sov! Nu :) Byeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0